DIRECTOR FIRME
INDEX DOMENII  |   PRODUSE/SERVICII  |   OFERTE  |   INSCRIERE  
  CONTUL MEU 


Date contact

Adresa
Sector 2 020337 ,
Judetul: Bucuresti
Strada: Dimitrie Pompeiu, Nr. 8, Bl. Etj 3, Sc. , Ap.
Telefon: 021 242 05 42



CALL 4S

Pret: nespecificat / serviciu

Adaugat pe: 05 aug 2009

Mareste imaginea
   
Tipareste pagina
Cere o oferta
   

Serviciile CALL 4S sunt bazate pe abonamente la pachete de servicii profesionale de asistenţă tehnică „On-Site” (la sediul clientului) şi/sau asistenţă tehnică & suport remote, „On-Line” (pe bază de portal web, e-mail, prin telefon/fax), pentru administrare, consultanţă în implementare şi configurarea produselor software şi de comunicaţie, a serverelor şi echipamentelor de stocare date, a echipamentelor de electroalimentare neîntreruptibilă efectuate de GENESYS SYSTEMS.

Serviciile CALL 4S GENESYS SYSTEMS asigură două niveluri de disponibilitate şi timp de răspuns: EXTENDED si STANDARD.
Aceste servicii se adresează companiilor de orice mărime, care deţin o infrastructură IT importantă dar nu dispun de competenţe IT&C pe un anumit domeniu sau doresc să externalizeze total sau o parte din task-urile de administrare a infrastructurii hardware şi software, rezolvarea problemelor tehnice curente, asistenţă tehnică pentru utilizatori pe baza unui abonament de servicii.


Serviciile CALL 4S se referă la asigurarea de asistenţă tehnică bazată pe expertiza specialiştilor GENESYS SYSTEMS şi nu depind de brand-ul echipamentelor şi produselor sau de furnizor. Sunt suportate toate brandurile majore de pe piaţa IT (Microsoft, VMware, Citrix, Symantec, RedHat, Cisco, EMC, DELL, HP, IBM, Allied Telesis, Eaton, APC şi multe altele).

Serviciile de tip CALL 4S sunt efectuate de ingineri de sistem şi/sau tehnicieni certificaţi pentru produse software, servere, storage, networking şi electroalimentare.

Pachetele CALL 4S cuprind o gamă largă de opţiuni în privinţa modului de efectuare a serviciilor: instalare, configurare, administrare on-site şi remote, monitorizare, revizii, vizite periodice, intervenţii la cerere, activităţi de help-desk suport de nivel 1, 2 sau 3, outsourcing de personal IT, precum şi servicii de design sisteme IT, audit şi consultanţă.
Etichete firma - sisteme - servicii it - urnizori de software -